14 Ağustos 2015 Cuma

Kocalarımızın İsteğiyle Eş Değiştirdik


     Adım Melek… 29 yaşında 4 yıllık evli çocuksuz oldukça güzel bir bayanım. Eşim ise 31 yaşında adı Mert. Evliliğimizin ilk iki senesinde seks hayatımız oldukça renkliydi, fakat gitgide heyecan azaldı ve seks adeta bir görev halini almaya basladı. Eşim bilgisayarda sürekli seks sitelerine girip resimlere bakıyor, hikayeler okuyordu. Ben kendisine pek tepki göstermeyince eşim hikayeleri bana da okumaya başladı. 

     Eşim özellikle eş değişimi hakkında olan hikayeleri seçiyordu. Bu dikkatimi çekmişti ama ilk önceleri bunu fazla kafaya takmadım, çünkü seks hayatımız oldukça renklenmişti. Sevişirken bana genellikle tanıdığım başka kadınların ismiyle hitap ediyor benden de öyle karşılık vermemi istiyordu. Bir akşam bana, yabancı bir sitedeki eş değişimiyle ilgili bir hikayeyi tercüme ederek okuyordu. Hikayenin bitirdikten sonra birden bana "sende bunu yaşamak ister misin" diye sordu. Bu soru karşısında donup kalmıştım… 

     Gerçi, bekarken birkaç ilişkim olmuştu, evlenirken bakire değildim ancak evlendikten sonra eşimden başkasını hiç gözüm görmemişti. Biraz sinirlenerek "ne demek istiyorsun sen" dedim. Bana, "kendisinin beni hiç aldatmadığını, benim de onu aldatmayacağımı bildiğini ama böyle bir ilişkinin aldatma sayılmayacağını ve seks hayatımıza renk katacağını" söyledi. Ben eşimin teklifini reddettim ve konu yaklaşık bir ay boyunca hiç açılmadı. 

     Bir ay kadar sonra bir akşam ikimizde epey alkol almıştık ve karşılıklı sohbet ediyorduk. Konu yine dönüp dolaşıp eş değişimine geldi. Mert`e "bunu kiminle yapmayı düşünüyorsun" dedim. O'da bana, "Mehmet ile Ceren" dedi. "Nasıl olacak peki bu" diye üsteleyince, Mehmet ile ikisinin, Ceren ve benim hakkımda birkaç kez konuştuklarını Mehmet`in beni çok beğendiğini, kendisinin de Ceren`e karşı boş olmadığını ve anlaşarak her ikisininde eşlerine bu konuyu açtıklarını ama Ceren`inde benim gibi reddettiğini anlattı. Çok şaşırmıştım…

     Mehmet, Mert`in eski bir arkadaşıydı, Ceren ile bizden bir yıl kadar sonra evlenmişlerdi, yaşlarımız hemen hemen aynıydı ve ailece görüştüğümüz bir çiftti. Mehmet hem fizik, hem yüz olarak epey yakışıklı bir erkekti, Mine`de açık konuşmak gerekirse özellikle fizik olarak çok güzel bir kadındı. Her ikisi de fantazilerimizde isimlerini kullandığımız insanlar arasındaydı. 

     Birkaç gün sonra iş yerinden çıkıp Ceren`in iş yerine gittim. Biraz sohbetten sonra konuyu açtım ve Ceren`e "sen ne düşünüyorsun" diye sordum. "Mehmet`in kendisine bu konuda ısrarcı davrandığını ama kendisinin kabul etmediğini." söyledi. Ben ısrarla böyle bir şeyi isteyip istemediğini samimi olarak söylemesini istemem üzerine "Aslında Mert`i bir erkek olarak çekici bulduğunu, onunla sevişmenin hoşuna gidebileceğini ama böyle bir ilişkiye girerse evliliğini sarsmaktan korktuğunu" anlattı. "Aynı kaygıları ve isteği benim de paylaştığımı" söyleyince bu konuyu eşlerimizle tekrar konuşmaya karar verdik.

     Akşam Mert ile Ceren`le konuştuklarımızı anlattım. O da bana Mehmet ile bunu konuştuklarını, her ikisininde eşlerini çok sevdiklerini bunu sadece seks hayatlarına zevk katmak amacıyla yapmak istediklerini söyledi. Hafta sonu Mehmet ile yemeğe çıkmak üzere anlaştıklarını söyledi. Ben de yemek teklifini kabul ettim. 

     Yemekte, o kadar samimi olmamıza rağmen sanki ilk kez tanışıyormuş gibi resmiydik. Yemekten sonra bir bara gittik içkiler bir biri ardına bittikçe ortam git gide yumuşadı. Biraz eğlendikten sonra Mert, hadi eve gidelim orada devam edelim dedi. Eve gelince salonda oturup bir şişe şarap açtık ve sohbete koyulduk yine kimse konuyu açmıyordu. Erkekler erotik fıkralar falan anlatıyorlardı. Ortam epey yumuşamıştı ki şarap bitti. Mine bana daha şarap var mı diye sorunca, mutfakta olduğunu söyledim. Mine kalktı, içkinin tesiriyle sendeleyince ben Mert`e "ona yardım etsene" dedim. İkisi birlikte mutfağa gittiler. Aradan birkaç dakika geçmesine rağmen yanımıza dönmediler. Zaten mutfağın ışığı da yanmamıştı. Mehmet sessizliği bozmak için olsa gerek "senin için problem var mı" diye sordu, ürkek bir tavırla "hayır" dedim. Ayağa kalkıp yanıma geldi ve elimden tutup beni ayağa kaldırdı ve dudaklarımdan öpmeye başladı. Heyecandan öyle titriyordum ki beni bıraksa herhalde yere düşerdim. Mehmet, ellerini kalçalarıma dolayıp beni kucağına aldı ve sırtımı duvara yaslayarak dudaklarımı, boynumu, kulaklarımı öpmeye başladı. Harikaydı, artık zevkten titriyordum. Beni yere bırakıp üstümdeki mini elbiseyi çıkardı. Bende onun pantolonunu ve gömleğini çıkardım. Beni koltuğa yatırıp her yerimi öpmeye başladı. Altımdaki minicik tangamı yana çekip üçgenimi yalamaya başlayınca ben artık koptum, bir çırpıda doğrulup tangamı çıkardım ve dimdik duran yarağını ağzıma alıp yalamaya başladım. Mehmet kendini geri çekip yere uzandı, bende kalkıp ters vaziyette üstüne uzandım ve 69 olduk. Deli gibi birbirimizi yalıyorduk. Mehmet kalktı ve beni koltuğa oturtup bacaklarımı omuzuna alıp kendisi yerde dizüstü durarak yarağını amcığıma kilitledi ve yavaş yavaş içime girdi. Kendimi harika hissediyordum. Evlendikten sonra ilk kez bir başka erkekle sikişiyordum, adeta uçuyordum. Kısa süre sonra ikimizde boşaldık. Mehmet "nasılsın" diye sordu. "Harika" dedim. Bir müddet konuşmadan oturduktan sonra içeriye Mert ve Ceren çırılçıplak bir vaziyette geldiler. Ceren, yanımda çırılçıplak duran Mehmet`in dudağına bir öpücük kondurdu ve "seni seviyorum" dedi. Bende ayni şekilde Mehmet`i öptüm. Mert, "durun bakalım gece daha yeni başlıyor" dedi ve Ceren`i elinden tutup banyoya doğru yöneldi ve bize de "hadi gelin" dedi. Dördümüz birlikte duş aldık ve yatak odasına geçtik. 

     Mert yatağın kenarına oturup Ceren`i önünde diz çöktürüp sikini ağzına verdi. Mehmet'de beni Mert`in yanına oturttu ve önümde diz çöküp amcığımı yalamaya başladı. Manzara gerçekten harikaydı. Önümde bir erkek beni yalarken eşimde hemen yanımda bir başka kadına yarağını yalatıyordu. Eşimle ihtirasla bir şekilde öpüşmeye başladık. Daha sonra yer değiştirip biz onları yalamaya başladık. Mert, Ceren`i kucağına alıp yatağa uzandı ve sikini amcığına sokup pompalamaya başladı. Mehmet`de beni bırakıp karısının arkasına geçti. Şimdi Ceren iki erkek arasında tost olmuştu. Ben daha evvel hiç ters ilişkiye girmemiştim. Ceren`in ise alışkın olduğu belliydi. Bu manzara beni aşırı tahrik etti ve onları izlerken kendimle oynamaya başladım. Erkekler yer değiştirip Ceren`i sikmeye devam ettiler. Ceren`in çığlıkları odada yankılanıyordu. Hepsi boşaldılar. Bir duş faslından daha sonra Mehmet banyodaki kremi eline aldı ve "sıra sende" dedi. Mert`in bugüne kadarki ısrarlarına rağmen bunu asla kabul etmeyen ben hiç itiraz etmedim ve dosdoğru yatak odasına doğru yürüdüm. Az önce Ceren'in almış olduğu o müthiş zevki almak istiyordum. 

     Mehmet yatağa uzandı. Ceren hemen Mert`in ağzına oturup amcığını yalatmaya basladı. Mehmet beni tutup domaltarak başımı Mert`in aletine eğdi. Hemen kocamın yarağını yalamaya basladım. Mehmet`de arkadaki her iki deliğimi yalamaya başladı. Adeta zevkten uçuyordum. Mehmet parmaklarını arka deliğime sokup çıkarıyordu. Biraz sonra sikini göt deliğime dayayıp zorlamaya basladı. Yavaş yavaş girmesine rağmen canım çok yanmaya başlamıştı. Sikini soktukça gözlerimden yaşlar gelmeye başlamıştı, "bırak, yapma" dediysem de dinlemedi ve sikini sokmaya devam etti. Kocam acı içinde kıvranan karısına yardım edeceğine, karsının ağzına sikini sokmaya çalışıyordu. Mehmet tamamen götüme girdiğinde içim parçalanıyor sandım. İçimde gidip gelmeye başladı. Beni bağırta bağırta götümü iyice siktikten sonra içimden çıkıp beni kucağına aarak Mert`e arkama geçmesini söyledi. Mehmet aletini amcığıma yerleştirdi, Mert`de aletini kremleyip arkamdan girdi yine felaket canim yanıyordu ancak inanılmaz zevk alıyordum. Kocam, hep sikmek isteyip de bir türlü vermediğim götümü delice sikiyordu. Belki de ilk olarak ona siktirmeyişime kızmış olacak ki inanılmaz bir şekilde götüme girip çıkıyordu. Mehmet`in boynunu dudaklarını ısırıyordum. Acı ve zevkle karışık birkaç kez boşaldım. 

     O gece sabaha kadar seviştik. Bu ilk sevişmemizden sonra Mehmet ve Ceren ile grup sekse devam ettik. Bundan bir hafta evvel Mehmet`in çalıştığı şirket bir seminer için Mehmet`i Antalya`ya gönderdi. Mehmet bizi de davet etti. Orada birkaç Fransız çiftle muhteşem bir grup seks yaşadık. Artık grup seks bizim bir gerçeğimiz oldu.

24 yorum:

  1. Slm ben emel tanışmak isteyen lezler arayın tanışalım 0535 076 50 59

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

      0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

      * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

      * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

      * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

      * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

      * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

      * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

      * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

      Sil
    2. 0@5524026187 hattım özele açık bayanlar WhatsApp var Instagram dognmarasli.46 k. Maraş ta yaşıyorum

      Sil
  2. Slm ben emel tanışmak isteyen lezler evli beyanlar arayın tanışalım 05350765059

    YanıtlaSil
  3. Slm ben UMUT tanışmak isteyen bayanlar evli çiftler arayın tanışalım 05379677707

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  5. Sırdaş erkek arayan bayanlar çiftler arasın sırdaş erkek yaş takintim yok 39yaşim Mersin çevre illerden 5061527514

    YanıtlaSil
  6. 05537728738 kenan fatma ewli eş sohbet ewliler ara mesaj at

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb sex sohbeti yapmak istiyoruz

      Sil
    2. Mrb buradan sex sohbeti yapmak ilerledikçe grup yapmak istiyor 05362784533

      Sil
  7. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  8. Mrb ben Ali 37 yaş Ankaralıyım Ankaradan samimi ne istediğini bilen evliçiftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir

    YanıtlaSil
  9. Mrhb ben kenan kayseriden 1 75 boyundayim 70 kiloyum 34 yasindayim esmerim kendime her bakimdan oldukca guveniyorum arkadaslikta amac her ne olursa olsun yalansiz bir arkadaslik olmasinin onemli oldugunu dusunuyorum kayseri nevsehir yozgat civari bir bayanla tanisip gorusmek istiyorum ne istedigini bilen acik sozlu bayan olmasini isterim bana her konuda kesinlikle guvenebilirsiniz guven karsi taraf icin ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir irtibat 05326183620

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ben Ali 37 yaş Ankaralıyım Ankaradan samimi ne istediğini bilen evliçiftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir

    YanıtlaSil
  11. Ben emir yaş 35 boy 1.85 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine baglı yaşadıgım orada kalır telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı hayatında iz bırakan EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    5 yıldızlı bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    sislisevdasi.201920@hotmail.Com

    EVLİ ÇİFTLERE MASAJ ÜÇRETSİZ
    MUTLU SON :O anı yaşarken iki tarafta birbirini arzularsa MUTLU SON olur PENİS 21 CM VE KALIN
    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  12. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SEKSIN GÜZELLİKLERİNİ MUTLULUĞU ZEVKİNİ DOYASIYA YAŞAMAYI ARZLYN GÜVENİLİR TERCÜBBELİ JİGOLO ARAYAN ÇOCUK SAHİBİ OLMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYN TNSLM LÜTFEN GERCEK SEKSİ MUTLUGU YAŞAMAK İSTEYEN LER ARASIN 0543 282 86 18 NORMAL BOSALMA SÜREM 45 DAKKISADIR 19 CM VE KALIM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  13. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar onemlidir saygilar irtibat 05523367078

    YanıtlaSil
  14. İstanbul Sancaktepe de yaşiyorum adım İbrahim kısaca ibo diyebilirsiniz. Yaş 28 her türlü fanteziye açığım istersen grup yaparız istersen siz sevişirsiniz ben izlerim yada ben sevişirim sen izlersin. Gizlilik her şey akrep burcuyum. Çok güzel am yalarım ve masaj yaparım. Öyle kocaman sikim yok gayet tatli ve ideal 7 24 çağir geleyim. Araba var ama mazot parasını alırım vermezsen sikerim :) 0553 830 98 11

    YanıtlaSil
  15. Mrb ben Ali Ankara dan evliçiftler ve hanımefendiler arayın lütfen özeliniz özelimdir 0535 21245 65

    YanıtlaSil
  16. 0543 282 86 18 SLM BN IST DAN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINCICAK HEYACANLI ZEFK DOLU BI SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GUZELLIKLERINI MUTLUGUNU DOYASIYA YASAMAYI ARZLYN KOCASINDAN GIZLI KACAMAK VE FANTAZI YASAMAK ISTEYEN COCUK SAHIBI OLMAYI ARZLYN GUVENILIR TERCUBELI SIRDAS JIGOLO ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN UZUN SEKSTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL BEKAR ŞİŞMAN KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA TERCUBELI 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLI CIFTLER ARAYIN TMSLM 19 CM VE KALIN LUTFEN GERCETEN SEKSE IHTIYACI OLAN VE CIDILER ARASIN 0543 283 86 18

    YanıtlaSil
  17. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  18. Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim minyon tipli yaşımı gostermeyen insancıl vede olgun biriyimdir Uzun süreli sadık samimi bir dost bir arkadaş vede bir sırdaş iliski kurabilecegim benim gibi düşününen Kayserili bir bayanla bu adımı atmak vede başlamak istiyorum amaç her ne olursa olsun yalansız vede samimiyetin önemli bir yeri olmasını isterim arayisim daldan dala konan bir arkadadlik değildir sadece bir kişiyle konuşup ne yaşayacaksak onunla yaşamak ne paylaşacaksan onunla paylaşmak istiyorum gizlilik güven samimiyet güvenle bana ulaşabilirsiniz 05523367078

    YanıtlaSil
  19. Merhaba parayla pulla işimiz yok maksat eğlencebayan lar evli bekar dul arayın 5444301168

    YanıtlaSil
  20. Mrb ben Ali Ankara dan ne istediğini bilen samimi bayanlar evli çiftler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir

    YanıtlaSil